Ja, daar was ik ook al achter gekomen, denk je een kleur te hebben die je wat minder ziet, komen ze in 1 keer als paddestoellen uit de grond (was met onze vorige kleur ook al)
Ik heb zelf de originele lampen van de ST170 er inzitten en deze geven wel een perfect lichtbeeld. Het verschil moet toch ergens in zitten.... Wel netjes die Angels.
hoeveel ledjes heb jij in die ringen zitten van je angel eyes is wel mooi ik heb dezelfde op mijn focus 2
Ik dacht dat er 4 ledjes per ring in zaten, maar of het echte ledjes zijn weet ik niet echt, lijkt meer op gloeilampjes.
Nu bijna een week na inbouw kan ik een echte oordeel geven over het lichtbeeld van de angel-eyes. Het lichtbeeld is echt super te noemen, geven een hele scherpe lichtbeeld zowel in de hoogte als de breedte nagenoeg geen strooilicht. De lampen zijn te hoog afgesteld, maar geen enkele tegenligger heeft geseind ivm te hoog licht, dat komt dan weer omdat er geen strooilicht is, dus binnenkort eens opzoek naar echt hele goede H1 lampjes die wat witter licht geven.............al met al geen spijt van de aanschaf, dus binnenkort maar de "oude" ST170 imi lampen te koop zetten
Goh, zelfs Ford onderdelen krijg je stuk de vrouw kwam gisteren thuis met de mededeling dat de Focus wel heel erg laag stationair gaat lopen, zelfs vaak onder het laagste streepje. Dus ik 's avonds na het eten even de motorkap los om te kijken wat ik zelf kan doen, 1e waar ik aan dacht was het gasklephuis vervuild, dus die maar eens gaan demonteren, de vervuiling viel wel mee, dus verder slopen. Dacht dat het mischien de gaspositiesensor vuil was of slecht kontakt maakte, dus los geschroefd, helaas brak daarbij het binnenwerk los, en kon ik een nieuwe gaan regelen, deze lag niet bij de plaatselijke Ford-dealer, uiteindelijk via via eentje met korting op kunnen halen bij de dealer in Nijkerk. Daar ook even het probleem met het toerental voorgelegd, die zei dat ik de stationairtoerenregelaar moest reinigen, dus dat net ook maar even gedaan. Intussen loopt de Focus gelukkig weer, nu nog even afwachten op het eindresultaat, dat zal niet eerder worden als dinsdagavond.......
Na ruim 1 maand toch weer een kleine detailverandering, was weer tijd voor de zomerbanden/velgen, dus alles maar weer te voorschijn gehaald, velgen gewassen, auto's gewassen. Eerst was de Justy aan de beurt, deze was zo klaar, daarbij zag ik dat de trommels die ik vorig jaar zwart gespoten had, nog steeds goed in de verf zaten, dus ook maar doen bij de Focus: Ze zijn gespoten met zijdeglans zwart, met de velgen erop zie je ze zowat niet: Links: Rechts: En de winterbanden/velgen weer in de stalling: Al met al een geslaagd resultaat.........al zeg ik het zelf :wink:
Ziet er goed uit. De mijne zijn ook behoorlijk roestig. Spuit je zo over de roest heen of doe je nog een soort van voorbehandeling? Wat voor merk/soort verf gebruik je hiervoor?
Uiteraard eerst geschuurd, daarna afgespoten met perslucht, en toen 2 lagen zwart er overheen. Verf is van Flexa, zijde-glans sneldrogend : bij de Gamma :wink:
Ziet er goed uit hoor! Netjes zwart! (ben ik nu een zeikerd als ik zeg leg volgende keer even je wielen die je eraf hebt gehaald onder je auto mocht ie van je steunen af vallen :wink: )
Nee hoor, je hebt gewoon 100% gelijk, het is niet te zien op de foto, maar er stond nog een grote krik onder de trekhaak, en die was even weggehaald voor de foto :wink:
Ik heb eens ergens gehoord, dat je de Focus beter niet onder de achteras ondersteunt, die is daarop niet berekend, gebruik liever de krikpunten, met adapters (met een gleuf erin). Is die verf trouwens hittevast genoeg? Ik ben dit klusje van plan bij een Mondeo 1998, die ik vanaf april ga rijden. een 2 liter, zelfde motor als in de 2 liter Focus I, komt tegenwoordig een beetje vreemd over als je daaronder trommelremmen ziet!
Die achteras draagt het geweicht toch ook als de auto op z'n banden (hoest met de baandjes???) staat?