1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2019 Ford Focus ‘Trend’ komt niet naar Nederland

Discussie in 'Ford & Focus nieuws' gestart door Focusmania.com, 14 apr 2018.

  1. Nouja die is ook wel heel saai, missen we niets aan ;)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  2. Als de stoelen in de Trend net zo slecht zijn als de stoelen in de huidige Trend dan missen we er niets aan.
     
  3. als dat de binnenkant wordt, hoop ik dat de ST in iedere geval nog heel blijft tot de volgende serie.
    ziet er niet uit..
     
  4. Dat dashboard straat wel heel erg uit dat het de goedkoopste versie is...

    Ik vermoed dat er niet veel Mk3 Trends nieuw verkocht zijn in Nederland, behalve dan aan verhuurders en leasemaatschappijen.
     
  5. Dashboard van de huidige Trend straalt meer uit dan deze saaie boel.
     
  6. Ik heb de prijslijst van de nieuwe Focus voor mijn neus en de Trend staat er gewoon op... Ziet er wel iets anders uit, heeft bijv chrome rondom de ruiten.
     
  7. Klopt hier begint de prijslijst met de iets luxere ‘Trend Edition’.
     
  8. Oja, ik zie het. En dan heb je ook nog de Trend Edition Business. Wordt er niet simpeler op, al die Namen. :)
     
  9. Staat de prijslijst al online?
     
  10. Ik zie op de Media site van Ford nog geen prijzen (klik), maar op m'n werk (leasemaatschappij) heb ik al wel de prijslijst en technische specs ontvangen.

    Mensen die zich zorgen maken om het trekgewicht: niet nodig, de 1.5 Ecoboost mag veel trekken (1500 voor de automaat en 1700kg voor de handbak!).
     
    meeder vindt dit leuk.
  11. Heb je wat meer specs van de 1.5 ecoboost varianten? Hoeveel koppel bij welk toerengebied? Leeggewicht?
     
  12. Is het mogelijk om die lijstjes hier neer te plempen?
     
  13. Ben wel benieuwd naar de prijzen, ik kan ze nog niet vinden. De duitse konfigurator staat ook niet meer online helaas..
     
  14. Hmm ik ben er niet helemaal blij mee. Als er een verschil is in trekgewicht tussen een automaat en een handbak dan is er bij de automaat dus ergens een concessie gedaan, zeker aangezien het een conventionele automaat met koppelomvormer betreft.

    Een bak met koppelomvormer is normaal gezien juist beter om mee te trekken vanwege de koppelvermeerdering van de koppelomvormer.

    Ik denk dan direct dat ze een concessie hebben gedaan bij de koeling van de automaat.

    Bij de huidige 1.5 Ecoboost wordt er standaard al een oliekoeler geplaatst bij de automaat en bij een trekhaak moet er nog een tweede oliekoeler geplaatst worden (ook bij een achteraf ondergebouwde trekhaak).
     
  15. De automaat heeft 150pk, de handbak 175pk.
    Ik weet niet of ik alle data online mag gooien... Vreemd dat het nog nergens online staat. Ik zal eens kijken naar wat cijfertjes.
    Hij wordt wel iets zwaarder. Meeste uitvoeringen zitten boven de 1250kg zag ik.
     
  16. Ah dat maakt het duidelijker. Ik dacht dat je gewoon kon kiezen tussen 150 of 175pk bij de 1.5 Ecoboost.

    Weet je trouwens ook wat het trekgewicht van de 1.5 diesel is met automaat? Die komt namelijk voor mij wel in aanmerking als nieuwe leaseauto eind van dit jaar.
     
  17. 1.5 diesels 120pk hebben allemaal een trekgewicht van 1400kg. de 2.0 diesel 150pk heeft een trekgewicht van 1800kg.
    De 1.5 Ecoboost en 2.0 diesel zijn er alleen als ST-line
     
  18. heb je nog wat meer cijfers? Koppel (bij welk toerengebied), leeggewicht, prestaties? Overigens zou de focus ook met instelbare demping komen (Continuously Controlled Damping (CCD)) , deze heb ik nog niet gezien als optie in de duitse configurator...?
     

Deel Deze Pagina