Hallo,
Ik heb wel gezocht maar niet gevonden (al kan ik me niet voorstellen dat hier nog niet over gesproken is)
Ik zit te denken om mijn 1.6TDCI te chippen van 109 naar 140 pk
Zijn er mensen met ervaring/mening hierover?
Ik heb wel gezocht maar niet gevonden (al kan ik me niet voorstellen dat hier nog niet over gesproken is)
Ik zit te denken om mijn 1.6TDCI te chippen van 109 naar 140 pk
Zijn er mensen met ervaring/mening hierover?
in 2011 laten chippen bij Unlimited Tuning en ben toen van 109 naar 139 PK en van 275 naar 302 NM gegaan.
en ik heb er tot de dag van vandaag nog geen spijt van gehad.
dus mocht je nog andere dingen gaan aanpassen (intercooler, grotere turbo, catback whatever) en dat soort dingen dan is de standaard map niet toereikend denk ik.