Ik mis even hoeveel vermogen de auto heeft. En wat je stelt dat Stop & Go alleen met een automaat is, klopt niet. Mijn MK4 Mild Hybrid heeft lane assist met Stop & Go en handbak. Verder wel een mooie auto. En persoonlijk vind ik het ook een hele fijne auto. Alleen dat ellendige Sync blijft een gremlin hebben.
Het is de 125pk versie trouwens. Stop en go bedoel ik mee dat het bij stilstaande file tot stilstand kan afremmen. En daarna ook weer optrekken. Dus geen start/stop systeem waar de motor bij uitvalt als je bij stoplicht sta Met handbak heb je deze functie niet. En kennelijk zit dit gekoppelt aan de lane assist. Je mild hybid is iets anders en heeft het dus kennelijk wel.
Ik had op mijn vorige handgeschakelde 1.0 125pk wel het Botsbeschermingssysteem 3 niveau 2. En er zat lane-assist op. Dus dat het niet verkrijgbaar is op een handgeschakelde 1.0 klopt niet helemaal
Trucker0werner gebruikt de verkeerde bewoording. Hij heeft lane-assist maar wil graag lane centering. Dit is op de handbak (non-hybrid) niet mogelijk.
@FocusSTL @Kees37 idd heb lane keeping system, maar geen lane centering assist volgens etis heb ik idd ook Botsbeschermingssysteem 3 niveau 2 bij mij zie ik de hele tijd in me app dat me ruitenvloeistof bijgevuld moet worden terwijl de auto geen storing of zo aangeeft ieder geval wel mooi om te kijken en zag dat bij mij de c-klem om de koelslangen ontbreekt. dus mogelijk idd dat daar me ratel bij koude motor vandaan kan komen. stuurwiel wordt wel warm maar heb het idee dat hij dan weer afkoelt. of ben te snel gewend aan de warmte.
Dat van het stuurwiel ervaar ik ook. Heb hem ook al wat hoger gezet via Forscan. Voelt al wel beter aan, maar de cycles in-uit-inschakelen is met redelijk grote stappen waardoor het stuurwiel vaak weer koud aanvoelt.
heb hem idd zelf ook op 39graden(hoger kan nie) staan. alleen is dan even fijn en zakt dan weer weg. ligt ieder geval niet aan mij haha