1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Focus 4 fase 1 MK4 ST-line Business verkocht

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door Kees37, 6 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als eerst gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Mooie bak man!
    Voor wat betreft dat gaatje, dat zal Ford moeten oplossen.
    Uiteraard is zo'n gaatje van weinig invloed op jouw beleving van de auto maar je kunt ervan uitgaan dat t op termijn begint te roesten. Ben benieuwd naar de verdere afwikkeling. Succes
     
  2. Al een update vanuit de dealer?
     
  3. Nee, hij zou het melden bij Ford NL. Kon wel een week of 3 a 4 duren
     
  4. Kees 37 hoe rijdt de nieuwe :focus4: - :stline: met 125 PK.:thumbup::sturen:
     
  5. He Kees, Sorry dat ik mee tel, maar we zijn al bijna 6 weken verder..

    Al iets gehoord?
    Ben wel echt benieuwd of ze dit goed gaan oplossen..
     
    TheMazeDammit vindt dit leuk.
  6. ben ook ernstig benieuwd.
     
  7. Ja inmiddels al wel contact gehad maar ik heb nog steeds geen uitslag. Ford.nl zegt dat er eerst onderzoek moet worden gedaan of dat de auto schade heeft gehad aan het dak. Daarvoor gaat de dealer nog een afspraak maken met mij. Wordt vervolgt dus......
     
  8. Ik wens je alle succes Kees, alhoewel Ford.nl ook niet alles is. Als ze eronder uit kunnen dan gaan ze er voor. Heb het met mijn MK1 gehad waar blaasjes op het dak zaten en mooi konden blijven zitten omdat meneer van Ford.nl de lakdikte de schuld gaf. Volgens hem was hier ooit schade aan geweest wat niet goed gespoten was. Nergens in de geschiedenis van de auto kwam hier schade voor. Maar goed, ik werd dus met een kluitje het riet ingestuurd.
     
  9. Dan ga ik ervan uit dat de dealer met een passende oplossing komt.
     
    NepGangster vindt dit leuk.
  10. Oke, hopelijk komt er wel een beetje vaart in want stiekem loopt het al weer eventjes zo..
     
  11. Heb de dealer afgelopen vrijdag gesproken. De man van de balie is op vakantie, zijn vervanger wist van niets. Grrrrr. Maar hij belt in de loop van de dag netjes terug. De man die de garantiezaken doet is aan het einde van deze week weer aanwezig (na ziekt) en hij zou contact opnemen.
    Eigenlijk ben ik wel een beetje boos/teleurgesteld dat het allemaal zo lang moet duren.
    Het ergste vind ik nog dat ik achter hen aan moet bellen want anders hoor je gewoon helemaal niets.
     
    NepGangster vindt dit leuk.
  12. Ja snap ik.. jammer dat ze je niet ff wat handvaten geven of korte updates. Al is het maar even "hè we zijn er nog mee bezig we wachten even hierop".. zou een hoop schelen..

    Scène schoppen kan altijd nog Kees..

    HIER IS DE SLEUTEL GEEF ME MAAR WAT ANDERS EN REGEL T MAAR :')

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
     
  13. Gewoon bij de balie gaan staan en om een oplossing eisen. En vragen naar de "baas". Vooral dreigen met social media enzo werkt erg goed. Tevens aangeven dat je een klacht gaat sturen naar Ford USA, het moederconcern. Als een dealer teveel klachten krijgt, krijgen ze minder korting op hun inkoop, zijn ze erg bang voor.
     
  14. [​IMG]

    Ik zou de dealer wel even de kans geven hahaha
     
  15. Ik zou niet zo veel geduld hebben
     
  16. Aangeven dat je lid bent van de Focusclub werkt ook al heel goed. Dan weten ze dat er een hele groep Ford-liefhebbers (=klanten) op de hoogte zijn, plus dat je hulp hebt van een heleboel mensen die verstand van zaken hebben.

    Clubstickers op de auto helpen hierbij, maar terloops melden "dat zeiden ze bij de Focusclub ook al" werkt ook.
     
  17. zet hem er neer en vraag of ze op willen lossen en vraag even een demo mee.
    pas terug brengen als het opgelost is.
    werkt uit eigen ervaring goed
     
    gerardTDCI vindt dit leuk.
  18. Ik zou onder de indruk zijn......:liar:
     
  19. jij niet, maar een dealer die aan potentiele klanten denkt wel.
     
  20. ik denk zelf dat maar 1 van de bovenstaande "dreigementen" werkt en dat is contact opnemen met Ford USA. Daar zijn de dealers nogal gevoelig voor. Ford is een echt amerikaans bedrijf en slechte recenties zijn killing.

    Denk dat de andere zaken averechts werken. Maar dat is mijn nederige mening :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina