Ook lekker bezig zie ik Marco Staat hem goed zo met die dubbele St exit , maar idd een dempertje minder gaat weer wat meer beleving geven en jou een bredere
(Best wel).... ergens zo tussen de €1000,- en €1500,-. Dus ja, dat voel je wel even. Gelukkig niet alleen die van mij, maar Lars en ik hebben morgen wel wat te doen. Wat gaan we doen: - eerst flushen - nw koppelingsset - nw vliegwiel - nwe krukas keerring (de huidige lekt, daarom moet de carterpan eronderweg) - daarom nwe multiriemen - daarom nwe waterpomp - daarom nwe koelvloeistof - nwe olie (de huidige zit er net 6000km in) - nwe bakolie - nwe baksteun - nwe achterste motorsteun - nw hydrolager - en bijbehorend klein grut
op jullie kennis en kunde natuurlijk, volgens mij hebben jullie wel voor moeilijkere klussen gestaan.....toch?
Oh die kennis en kunde is het probleem niet . Maar vaak als het om je eigen auto gaat kom je nog weleens voor verrassingen te staan.
Ondertussen vandaag de auto wel af kunnen maken. Auto schakelt weer als nieuw. De trillingen van de motor zijn ook verdwenen na het vervangen van alle motorsteunen. Van de week nog 4 nieuwe banden en dan zijn we voorlopig wel weer klaar.
Weer ff stoffen.... De auto gaat nog steeds lekker. De 2.0 verveeld me nog geen moment, ook de auto zelf niet. Wanneer de wagen schoon is en ik zie haar staan, dan kan ik een glimlach niet onderdrukken. Ondertussen staat ze op 210.xxx km en eigenlijk net zo betrouwbaar gebleken. Onderhoud hoort er wel bij, daarom vandaag samen met Lars de dame een oliewissel incl. filter, nieuwe bougies, nieuwe achterasrubbers en nieuwe achter schokbrekers van Sachs gegeven. Na wat gedoe met een onwillige bougie, was er geen tijd meer om de voorste veerpoten te vervangen. Dat komt op een ander moment weer.