Nee zijn vandaag pas weer begonnen Denk dat ut ook wel ff duurt voor ik duidelijkheid heb Ik heb gelukkig een auto. Toyota aygo
Tja vooral als het vriest. En het vertrouwen in de fiesta is nu weer flink aangetast Aan de andere kant iedere keer dat ik met de fiesta rijd heb je het idee dat die gek snel is vergeleken met die turboloze halve 6cilinders
Dat leek de vorige keer goed te zijn. Al vond ik dat hij na het vervangen van de achterste pomp koud slecht wou starten Maar ik laat het een hun over. Het is een bosch garage dus ga er vanuit dat die daar wel iets verstand van hebben want volgens mij zijn die pompen van bosch
@Dzl nee nog niks. Maar ik heb dit jaar voor het eerst getankt 31l met de aygo Ik ben bang dat de st al wel wat meer liters lusten
Zo vandaag de Fiesta weer gehaald. Ben benieuwd hoe lang hij nu blijft lopen. Volgens de garage was het een heel slecht massa punt die zorgde dat de pomp soms maar 6v krijgt en dan wil hij niet lopen. Ik ga er vanuit dat het dan nu is opgelost
Komen we meteen bij probleem 2. Een paar dagen voor de auto stopte stopte ook de audio Nou ja de Audison dsp versterker Die opgestuurd naar Italië. Bleek het moederbord van de sound processor verrot te zijn. Mb koste al €275 excl arbeid en verzendkosten Ik heb hem goed zitten met dat volk. De versterker was nog geen 3jaar en na mijn idee sloop je niet zomaar dat mb door luid te spelen Kortom voor mijn geen Audison meer. Nu een 2e hands mosconi 6to8 gekocht En een mosconi 60.4 voor de tweeters Dus weer een leuk klusje om onder de bijrijdersstoel te verstoppen
Kleine update eerst weer ff opwarmen Voor we weer verder gaan aan de audio Het past allemaal pressies We hadden dit het Audison stroom verdeel lok en versterker met dsp(sound processor) Naar een paar uur zwoegen hadden we dit is nog een heel klusje de rca kabels mooi op maat maken maar ach als het straks maar mooi werkt ben ik al lang blij nu is het voor 90% klaar de tulp stekker van de subwoofer zit niet naar mijn zin. Ff kijken hoe het met de stoel gaat passen. En moet de boel nog gaan afstellen dit is ook nog een leuk klusje.
Het is weer klaar de inbouw stoel weer netjes op zijn plek zo als hier boven is te zien. Nog verder afstellen maar dit gaat nog wel even tijd kosten. Zit te twijfelen over een rta meeting uit te laten voeren. Maar mijn sub is niet echt zwaar genoeg naar mijn zin. Dus weet niet of ik daar het geld voor over heb Na dat hij een paar dagen lekker in de garage heeft geslapen vanmiddag maar eens buiten spelen. En ff snel wat foto's maken nu hij nog schoon was
Origineel Nederlands zelfs? Heb even de RDW open data bekeken en van de 700 die er in NL rijden zijn er nog geen 150 origineel Nederlands dacht ik! Lijkt me ooit een leuke opvolger voor mijn mk6.
Ja daar was hij op uitgezocht. Ik wou een orginele Nederlandse. Het is zeker een leuke opvolger. Maar ga er pas na kijken als je het geld hebt voor een goede. En niet eerder een test rit maken want je bent verkocht. Vooral als hij een andere in en uitlaat heeft Die 2 zijn een must have
Even gecheckt, ik heb nu toch de pc aan: 749 op kenteken, waarvan 179 origineel Nederlands en 570 import. Kleuren, origineel Nederlands: - blauw 46 - oranje 38 - rood 12 - wit 29 - zwart 54 Mijn mk6 heb ik helemaal origineel, maar een mk7 zou ik wel wat optimaliseren inderdaad. Valt me op dat ze in NL nog vrij duur zijn, ook de imports. Terwijl in Duitsland ook ogenschijnlijk nette exemplaren onder de 10k komen, en de BPM valt ook mee. Moet iig een ST2 zijn, en de cruise control kan later wel.
Gaaf dat er maar 38 oranje zijn Het enigste wat ik kan zeggen let goed op km stand en of ze de koelvloeistof sensor update hebben En als ze uit Duitsland komen dat het ongeveer €180 kost om de sync naar nl te zetten
@Berrychello zou je ook dergelijke informatie over de mk3 ST op kunnen zoeken? Mag ook per pb. Lijkt mij wel leuk om te weten