Ja dat vermoed ik ook, maar dan nog is het fijn als mensen zich eerst voorstellen in het daar bijhorende topic. Dit is een account wat wij van beheer niet voor hem hebben aangemaakt vandaar .
ik bezorg pakketten in die regio ja, lansingerland heeft te maken met het gemuteerde corona virus en de burgermeester vraagt aan alle inwoners zich te laten testen.
Owja dan zou ik dat die plek ook wel vermijden momenteel. Ivm de uitbraak van de Britse corona variant.
vanaf dat corona serieus werd heb ik mijn maatregelen genomen en die neem ik nog steeds. pakket neerzetten, aanbellen, 2 meter terug stappen en zo het pakket afleveren. ik merk dat de ontvangers ook voorzichtig zijn en sommige hebben zelfs al een mondkapje op als ze de deur opendoen.
Naar aanleiding van deze goede aanbieding (samenwerking met Focusclub.nl), goede voorwaarden en goede reviews mijn Ford Focus MK4 laten chiptunen. 1.0 Ecoboost Motor. Van 125 pk en 170nm, naar: 145 pk en 240nm. 1e indruk (paar blokjes om) is dat het verschil duidelijk merkbaar is. Optrekken gaat vlotter en sprint gaat sneller. De praktijk zal de komende dagen en weken uitwijzen hoe het verder bevalt. Ik zal hier later nog een update over posten. Ervaring: telefonisch afspraak gemaakt met beschikbaarheid op korte termijn. Op maandagochtend om 9:00 uur afspraak waar nog een andere klant ook afspraak had om 9:00 uur. Beide klanten werden door één medewerker bediend. Er werd (lekkere) koffie aangeboden en de procedure is kort en bondig toegelicht. Meetapparatuur aansluiten Huidige motorsoftware downloaden Proefrit maken waarbij waardes worden gelezen Controleren of alle waarden en systemen in orde zijn op basis van uitgelezen waarden de tuning uitvoeren proefrit maken Wachten in de wachtruimte op de 1e etage waar aardig aandacht besteed is aan de beleving en entertainment. Onder andere: zithoek, grote eettafel met grote televisie, tafelvoetbal (zie foto's). Ik vond de hele klantbenadering wat onpersoonlijk (eerder professioneel/zakelijk). Behalve het uitleggen van de procedure is verder geen toelichting gegeven. Op de factuur is nog wel toelichting gegeven, onder andere over herprogrammeren als dealer software er weer afhaalt, gelijk melding geven indien storingen optreden en korting in verband met Focusclub-actie. Daarna afrekenen en de weg op, ik ben alles bij elkaar ongeveer 90 minuten binnen geweest. Iets meer toelichting op de bevindingen na de proefritten en de eventuele persoonlijke instellingen zou prettig geweest zijn. Conclusie: no-nonsens chiptuning, prima koffie en wachtruimte, goede prijs en voorwaarden, zakelijk en onpersoonlijk. Foto's te vinden bij mijn Google-Review: https://goo.gl/maps/MGGRuiX7eS9QwTAv8
Ik heb dat gedeelte uit de review gehaald. Ik kreeg gelijk een persoonlijk bericht via WhatsApp met uitleg waarom hij geen mondkapje droeg. En excuses dat hij dat niet ter plekke aan mij heeft aangegeven. Was voor mij voldoende om dit uit de review te halen.
en heb je nu ook het gevoel dat het klopt of is het een mwa,,, dat hele certificaat is naar mijn mening waardeloos zonder op de bank te hebben gestaan..
Tsja, die discussie ga ik niet in mee (je weet het pas als, ..rollerbank enzo). Ik merk duidelijk verschil, vanmiddag nogmaals stuk gereden en merkbaar sneller t.o.v. voor optimalisatie. Voor mij is dat genoeg. En zo te lezen moet jij het dan vooral niet op deze manier doen, whatever suits you best.