1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Samenwerking: EQ Performance

Discussie in 'Sponsoring' gestart door petjekel, 10 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Netjes antwoord op mijn kenteken check.
     
  2. #23 petjekel, 11 jan 2021
    Laatst bewerkt: 11 jan 2021
    Ja dat vermoed ik ook, maar dan nog is het fijn als mensen zich eerst voorstellen in het daar bijhorende topic.
    Dit is een account wat wij van beheer niet voor hem hebben aangemaakt vandaar :).
     
  3. Berkel en Rodenrijs is nog eens lekker dichtbij. Misschien ga ik een keer bij hun langs.
     
  4. Ik zou Berkel en Rodenrijs (Lansingerland) voorlopig mijden als de Pest.
     
  5. heb ik wat gemist ? :P
     
  6. ik bezorg pakketten in die regio :shock:

    ja, lansingerland heeft te maken met het gemuteerde corona virus en de burgermeester vraagt aan alle inwoners zich te laten testen.
     
    hoomer vindt dit leuk.
  7. Phoe! blijf gezond Gerard.
     
    gerardTDCI vindt dit leuk.
  8. Owja dan zou ik dat die plek ook wel vermijden momenteel. Ivm de uitbraak van de Britse corona variant.
     
  9. vanaf dat corona serieus werd heb ik mijn maatregelen genomen en die neem ik nog steeds.
    pakket neerzetten, aanbellen, 2 meter terug stappen en zo het pakket afleveren.
    ik merk dat de ontvangers ook voorzichtig zijn en sommige hebben zelfs al een mondkapje op als ze de deur opendoen.
     
    Redwagon, Rob M, McGyver en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Dat is wel verstandig van je!
     
    Gitzo en gerardTDCI vinden dit leuk.
  11. #32 Remco!, 18 jan 2021
    Laatst bewerkt: 18 jan 2021
    Naar aanleiding van deze goede aanbieding (samenwerking met Focusclub.nl), goede voorwaarden en goede reviews mijn Ford Focus MK4 laten chiptunen. 1.0 Ecoboost Motor. Van 125 pk en 170nm, naar: 145 pk en 240nm.
    1e indruk (paar blokjes om) is dat het verschil duidelijk merkbaar is. Optrekken gaat vlotter en sprint gaat sneller. De praktijk zal de komende dagen en weken uitwijzen hoe het verder bevalt. Ik zal hier later nog een update over posten.

    Ervaring: telefonisch afspraak gemaakt met beschikbaarheid op korte termijn. Op maandagochtend om 9:00 uur afspraak waar nog een andere klant ook afspraak had om 9:00 uur. Beide klanten werden door één medewerker bediend.
    Er werd (lekkere) koffie aangeboden en de procedure is kort en bondig toegelicht.
    • Meetapparatuur aansluiten
    • Huidige motorsoftware downloaden
    • Proefrit maken waarbij waardes worden gelezen
    • Controleren of alle waarden en systemen in orde zijn
    • op basis van uitgelezen waarden de tuning uitvoeren
    • proefrit maken

    Wachten in de wachtruimte op de 1e etage waar aardig aandacht besteed is aan de beleving en entertainment.
    Onder andere: zithoek, grote eettafel met grote televisie, tafelvoetbal (zie foto's).

    Ik vond de hele klantbenadering wat onpersoonlijk (eerder professioneel/zakelijk). Behalve het uitleggen van de procedure is verder geen toelichting gegeven.
    Op de factuur is nog wel toelichting gegeven, onder andere over herprogrammeren als dealer software er weer afhaalt, gelijk melding geven indien storingen optreden en korting in verband met Focusclub-actie.
    Daarna afrekenen en de weg op, ik ben alles bij elkaar ongeveer 90 minuten binnen geweest.

    Iets meer toelichting op de bevindingen na de proefritten en de eventuele persoonlijke instellingen zou prettig geweest zijn.

    Conclusie: no-nonsens chiptuning, prima koffie en wachtruimte, goede prijs en voorwaarden, zakelijk en onpersoonlijk.

    Foto's te vinden bij mijn Google-Review: https://goo.gl/maps/MGGRuiX7eS9QwTAv8

    [​IMG]
     
    MarcoR en gerardTDCI vinden dit leuk.
  12. goede review Remco :thumbup:

    wel apart van dat mondkapje, ook omdat ze toch in een risicogebied zitten.
     
  13. Ik heb dat gedeelte uit de review gehaald.
    Ik kreeg gelijk een persoonlijk bericht via WhatsApp met uitleg waarom hij geen mondkapje droeg. En excuses dat hij dat niet ter plekke aan mij heeft aangegeven. Was voor mij voldoende om dit uit de review te halen.
     
    gerardTDCI vindt dit leuk.
  14. Een beetje meer aandacht en enthousiasme richting klant geeft toch wat meer voldoening lijkt mij
     
  15. Goede review! Let wel op dat je kenteken op diverse foto's nog te lezen is (op het certificaat).
     
  16. Ik kan me voorstellen dat met corona, het "directe" contact met de klant minimaal te willen houden. :idea:
     
  17. Thanks, verwijderd :thumbup:
     
  18. en heb je nu ook het gevoel dat het klopt of is het een mwa,,, :P dat hele certificaat is naar mijn mening waardeloos zonder op de bank te hebben gestaan..
     
  19. Tsja, die discussie ga ik niet in mee (je weet het pas als, ..rollerbank enzo).
    Ik merk duidelijk verschil, vanmiddag nogmaals stuk gereden en merkbaar sneller t.o.v. voor optimalisatie. Voor mij is dat genoeg.
    En zo te lezen moet jij het dan vooral niet op deze manier doen, whatever suits you best.
     
    hoomer vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina