Dat lossen ze op door de batterij te vervangen en de auto's die vanaf 2021 geleverd worden hebben ze wel extra gecontroleerd. Op deze manier een auto afschrijven is hetzelfde als de 1.0 en 1.6 Ecoboost motoren afschrijven als ellende motoren omdat in sommige gevallen er een probleem ontstaat door koelvloeistof lekkage.
Nou vertel de berijder welke ik gesproken heb dat. Paar keer stil gevallen met de auto en hij heeft 2 weken kunnen laden en erna bericht van Ford dat het niet meer mag. Dealer weet niet wanneer dit opgelost wordt aldus hem.
dealer weet het echt wel hoor en er zijn ook al tankpassen van 500 euro uitgereikt aan de "gedupeerden"
You've proved my point here. Dan blijft het nog steeds maar 1 geval. Betekent niet dat meteen alle PHEV slecht zijn.
Klopt maar ik zeg alleen wat de medewerker mij vertelde. Dealer vertelde hem ook dat er een leverstop is ivm de accuproblemen(zelf niet gehoord). Maar laten we ontopic gaan
Als ik nu een nieuwe Kuga bestel is de levertijd april./mei. Volgens de dealer. Ik heb de offerte daarvoor ook binnen. Nu is het rekenen en afwegen.
Het wordt dat ik voorlopig in mijn Kuga blijf rijden. De afschrijving is te groot. En ik ben super tevreden over mijn Kuga. Wellicht in de loop van volgend jaar nog eens kijken. Dan zijn er ook meer 1 jarige occasions. Misschien is het een optie om een demo te bestellen bij de dealer en die dan volgend jaar af te nemen. Dus Henry blijft.
O jawel hoor. 4000 euro korting op een nieuwe Kuga, maar als je vervolgens erg weinig voor mijn Kuga terug geeft is het per saldo weer 0.
Ja precies dan betaal je die korting zelf. Maar goed, ik wacht ook nog 1 of 2 jaar af. Goed opletten dat de auto's dan al voorzien zijn van de nieuwe batterij en 1500kg trekgewicht.