Ik denk dat dat geheel niet werkt, je doe t zaken met de dealer niet met ford. In vindt dit soort dingen altijd vervelend, je wil de goede verstandhouding niet verpesten. Maar dat moet wel van beide zijden komen!, bij grote organisaties als van Mossel werkt het wel om de eens te bellen met de des betreffende directeur. Werkte bij mij in ieder geval wel. En die Demo die je thuis hebt staan werkt ook ;-) ,,, is de focus al klaar ? mee, o, geen probleem de demo bevalt me goed.... Ik bel volgende week wel ff.
als ge ut nie mir wit...kit ! kekt d'r dan nog dur...pur ! En dan schuren en magnetic eroverheen en is als nieuw. Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
Naja, als het echt een productiefout is, is er weinig aan te doen. Ze zullen niet het hele dak er opnieuw op willen puntlassen, maar een randje kit zou ik ook niet echt mee akkoord gaan.
De dealer heeft aangegeven dat het gerepareerd wordt, maandag ga ik bellen om een afspraak te maken. Ben hem 2 dagen kwijt. Hoe en wat ze gaan doen heb ik geen idee van, als het maar opgelost wordt Er is nog een betere oplossing en die heet Polymax kitten en lijmen tegelijk Ik denk niet dat ik daar veel invloed op heb Als zij er maar voor zorgen dat het niet meer zichtbaar is na de reparatie
Sorry Kees. Ik zal de volgende keer wat duidelijker aangeven dat ik een grapje maak.. [emoji45] Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
Even een update over het gaatje in het dak. De auto staat sinds vandaag bij de schadehersteller. Als het goed is is hij morgen weer klaar, en anders donderdag. Netjes een andere auto mee gekregen van de dealer. Een Titanium. Niks mis dus. Dus tot nu toe ziet het er goed uit, het wordt gerepareerd.
@R@ymond; Ja de Titanium is ook een 1.0 en hij rijd toch anders als die van mij. 17" velgen en zachter afgeveerd is duidelijk te merken.